Juu, tuolin tuossa just kaupasta, ja huomasin, että ihmiset ovat melko erilaisia. He eivät arvostele välttämättä ulkonäköä (meinaan kasvoja) vaan vaatteita. Esim, kun minä kävelin kauppaan, päälläni oli maltan risti-huppari, mustat housut, musta toppi, musta-puna hiukset; eli kaikki melkeinpä mustaa. Kaupassa sattui olemaan samaan aikaan muslimeita, vai mitä hippejä olikaan. :) kävelin huppu päässä sisään ostamaan jauhelihaa ja maitoa. Nää vanhemmat "hipit" katto mua kun oisin tappanu niitten koiran. Niitten "hippien" lapset sattuivat olemaan maito-osastolla, ja kun menin sinne, lapset katsoivat mua, ja näin, että ne pelkäs. PELKÄSIVÄT!! Minua!! Ne juos niitten vanhempien luo, ja rupes molottamaan jotain. :) Se oli ensiksikin pelottavaa, että he pelkäsivät mua, koska herranjumalá, minkä näkösenä muut ihmiset mua sitten pitävät. Ja miksikä he mua luulevat, joksikin satanistiksi, sen verran kumminkin tiedän, että maltan risti ei ole olennainen satanistien "merkki" joten ihmettelen jos he pitävät minua sellaisena.. Ja toiseksi, mua huvitti, koska minä jos joku pidän lapsista, olen kesätöissä lapsenvahtina kolmelle lapselle, enkä koskaan tahtoisi heille pahaa. :)