Kyllä se on semmoista nuiden lapsien kanssa, väkisinki alkaa väsyttämään. Töistä tulin n. tunti sitten, ja nyt vasyttää aivan kamalasti. Ja pää tuntuu siltä, kuin se kohta räjähtäisi. Tässä kämpässä haisee aivan älyttömän pahalle, ei mitään havaintoa, että mikä? Kun parvekkeelle menee, haisee vielä pahemmalle, aivan ku joku käryäisi.En tiedä, enkä jaksa edes ajatella.

Maanantaina piilouduin grillin tiskin alle, kun eräs mies ajoi autoluukulle ostamaan tupakkia. Justiin oltiin puhuttu Kaarinan kanssa siitä, että Kaarina meinaa ajaa Jonin päälle ruisella. Joni kun tinkaa minulta 26e, joita minun ei hänen "kesäisten" sanojen mukaan tarvitse maksaa, mutta sitten kun meidän välit menivät poikki, minun onkin maksettava. Höh, no joskus käy niin, mutta se on vain toinen juttu,  että milloin maksan, milloin saan rahat kasaan. Köyhä kun olen, niin minullekkin 26e on jo paljon. En minä pihi ole, kai? Mutta mitäs itse puhui, toisaalta; en haluaisi olla kenellekkään velkaa, että jos me ei Jonin kanssa tästä päästä yhteisymmärrykseen, kai se on sitten vaan maksettava. Ei kai siinä muukaan auta.

Mitähän sitä muuta keksisi nyt tähän hätään. Yritän kuluttaa aikaa, Jukkista tässä odotellen töistä kotio, niin lähdetään käymään porukoilla. Semmosta tänään. Huomenna tuleekin pitempi päivä, kun aamuvuoroon, pääsen siis kolmelta, tulen kotia, kayn suihkussa ja sitten Kaarinan kanssa grillille iltavuoroon, kaheltatoista loppuu sitten työpäivä. Mutta en valita, ite olen soppani keittänyt, ja rahaahan ei ole ikinä tarpeeksi, tai no ainakaan minulle, muista en tiedä. Nooh, nytpä tästä taidan lähteä savuille ja etsimään hukkunutta ajokorttiani.